torsdag 19 december 2013

Gårdagens sushi, film och psykologi

Igår hade jag tänkt blogga om min efterlängtade sushi som jag åt igår. Men jag glömde ta kort på den... Gott var det i alla fall, och jag tyckte att jag förtjänade det!

Det var skönt att vakna i morse i min älskades säng. Dock väldigt trött och jag kände mig inte alls utvilad, trots att jag sov bra. Sen bar det iväg till skolan idag igen, och det var inte förrän på eftermiddagen det började hända saker. Skulle nämligen filma en sak till teater treornas slutproduktion, och jag kan inte annat än att säga att det var något som jag nog aldrig kommer att filma igen! Ska inte avslöja det jag filmade, det får ni ta och se nästa år när pjäsen har premiär (hihi jag gillar att dra referenser till nästa år då det bara är några dagar tills dess!!).

NU mina damer och herrar ska jag sätta mig ner vid mitt köksbord och skriva på min absolut sista psykologi uppgift. När den är klar tar jag semester; till nästa år (hihi!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar