fredag 20 december 2013

Fin sång och julavslutning

Äntligen är det lov! Och fortfarande har det inte kommit någon snö... 4 dagar kvar till jul, och jag har fortfarande julklappar kvar att köpa... auch!

Fiiiiika <3
Men julavslutningen i år var fin. Vi var i kyrkan och hörde på en massa vackra toner ifrån musikeleverna. Om det är något jag gillar med avslutningar så är det just alla dessa fina sånger och sitta i en fin kyrka. Och att de flesta texter handlar mycket om Jesus och Gud, har jag inget problem med (lilla jag utan tro), jag tycker snarare det är vacker och fint att lyssna på. Vilken tur att eleverna höll måttet. Sen var det tillbaka till skolan för lite fika med mentorsgruppen + min älskade kille. Jag tog med mig kladdkake muffins med hallon och min mentor Jonas tog med björnbär och päron paj som han själv hade bakat. Inte kunde jag ana att min mentor hade talang för att baka pajer ;)

Vi tävlade också i en musik quiz. Mitt lag vann, och jag fick en bok om lycka och en center rulle med smak av lakris. Min mamma får ta del av centern då jag inte gillar lakris, men boken ska bli intressant att läsa. Nu sitter jag här och regnet vräker ner utanför mitt fönster (slog precis ner en stor blixt!!!!). Ska få in min allra sista psykologi uppgift sen tar jag semester!

Ciao Bella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar