tisdag 17 december 2013

Friskare dagar

Det är sjuk skönt att komma tillbaka till skolan! Att ligga hemma i ett och samma rum i en vecka är då inget för mig. På lördagen var jag så himla rastlös, men bestämde mig ändå för att hålla mig inne på rummet för säkerhets skull. Det var nog bra.

Nu är vi inne på dem sista dagarna på skolan, sen så firar jag mitt allra sista jullov... Det låter tragiskt, och det är det till en viss del, men också kul! Speciellt nu när jag slipper missa den på grund utav sjukdom.

De närmsta dagarna kommer gå åt att få klart de sista uppgifterna jag har kvar. Helst ska jag vara klar på torsdag, max till fredag annars är jag ett hopplöst fall... Jag är alldeles strax klar med en, och börjar på den andra imorgon! Yay!

Men det ska bli sååååå skönt med lov <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar