måndag 30 december 2013

Staden som Håkan sjunger om

Göteborg är en fin stad. En fin stad att tillbringa med sin bästa vän på jakt efter balklännigar!
Vi besökte sci-fi bokhandeln också, mest för att jag ville se deras TARDIS hiss! Synd att den vad ut funktion, det hade varit några daleks och cybermen och en massa annat. Men den var fortfarande cool!
Någon hade klätt på statyerna vid Järntorget kläder. Jag tyckte det var kul, då jag själv har tänkt på att man borde göra något sådant. Tänk att klä på Poseidon statyn klänning eller något annat kul haha. 

Balklännigarna jag provade får vara lite hemliga, då deg blir mycket roligare att få se den klänningen jag vill ha när dagen är inne! Kan säga så här att jag hittade en jätte snygg klänning, som inte var så typiskt balaktig. Hoppas den är kvar tills nästa gång!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar